Revy, revy, revy...

Dessa revytider alltså, detta är stressigt om något! En massa rep som ska hinnas samtidigt som man ska hinna göra andra saker också. Därför har jag bestämt mig för att lägga ner mina 30 dagar tills vidare. Vem vet, kanske fortsätter igen någon gång.
Tänkte då nu passa på att göra reklam för årets nyårsrevy som heter "Kallt Men Vackert", den går 1-5 januari på folkets hus i Kiruna. Det finns fortfarande fina platser kvar så jag rekomenderar er både till att gå på revyn och att köpa biljetter så snabbt som möjligt i så fall! Ni kommer verkligen inte ångra er, jag lovar!
Men nu ska jag sova så att man orkar med mer rep. Puss och kram så ses vi kanske på föreställningarna då.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0