Nu börjar helgen

F-f-f-freeedag !
Oh yeah, parteeeey...eller?

Nja inte riktigt
men mysigt ska det då bli!
Spelkväll med lite folk på kulturens hus senare.
Kommer att bli en toppenstart på helgen,
fast min helg kommer faktiskt bestå av massa pluggande eftersom en slarver som jag inte orkat göra det under veckan.
Smällar man får ta när man har mycket för sig!

Just nu sitter jag och tjuvsmakar lite på mina muffins som jag och Linda gjorde igår,
onyttigheter toppar humöret!
Inte för att mitt humör inte var på topp innan men det är liksom pricken över i:et.
Titta så mumsigt!


Nu ska jag fortsätta digga min musik och vänta på att min kära mor kommer och lagar lite god mat åt mig.
Hare najs, fågelbajs!



Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0