!@#

Åhh jag blir så sur!
Jävla bögjävel, jag fullkomligt hatar när du gör så där...
Jag hatar DIG när du är så där.
"Hela världen roterar runt mig för jag är ju så snygg"
"Fanny, du är bara min reservkompis för alla andra är mycket snyggare och intressantare"
"Alla vill ligga med mig för jag är så bra!"
Tror du jag bryr mig eller?!
Allt var så jävla mycket bättre när du försvann från mitt liv, sen kommer du tillbaka och tror att jag ska lägga mig ner på marken och lyda minsta lilla jävla vink från dig.
Ledsen grabben, är inte samma person som jag var då.
Ingen idé att du kommer till mig när alla andra sviker, för jag bryr mig inte.

Love.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Varför känner jag igen mig? Och varför är jag aldrig lika stark som dig? Jag tror jag vet väldigt säkert vem du syftar på och kan bara säga, låt han inte ta över dig.

2011-02-10 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0