Nytt år, ny start, nya möjligheter.

Var väldigt länge sedan jag skrev, skyller på att jag helt enkelt inte orkat. Det har varit en otrolig start på det nya året både positivt och negativt. Revyn tog allt, verkligen, det var en superkul upplevelse det roligaste jag gjort men det var så sjukt stressigt och jag glömde bort mina vänner och mådde skit så fort jag inte var där. Gjorde även ett riktigt stort misstag.. Går inte in på detaljer, han vet ändå. Som tur är så löste sig allt och nu har vi fått en mycket bättre start, lovely!

Musiklivet har också fått en väldigt bra start och många nya möjligheter. Har redan hunnit vara på en deltävling inom rockkarussellen som var i överkalix, det gick förvånandsvärt bra och vi fick bra respons från juryn. Nu är det bara två deltävlingar kvar sedan får vi veta vilka som gått vidare! Har också varit på en lördagsrock spelning i Luleå som gick rätt bra, inte dåligt i alla fall! Kan bjuda på en liten bild därifrån ;)


Till helgen kommer Nina hit och då är det ju även snöfestival och allt. Kommer bli en superkul helg med folk man verkligen tycker om. Blir väl att gå ut och äta på lördag och sedan en massa skoj och bus på kvällen eller något! :D
Kanske att vi sover i stugan om min käre mor orkar köra upp oss till stan men det får vi ju se hur det blir med det ;)

Nåja ska ta och kolla min mail sedan gå och dö framför TVn.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0