Dag 03- Mina föräldrar

Mina föräldrar då..
 
Vi börjar med min käraste mor; Elisabeth Danielsson Holmberg. Liten, rund och go som jag brukar säga. Är för det mesta allvarlig, händer någon gång ibland att hon kan skämta till det lite. Men det är inte ofta! Ofta väldigt glad och trevlig mot alla hon möter. Har ett gott hjärta men en väldig otur. Alltid är det något som gör henne dålig. Jag bor mest hos henne, 2 veckor sedan 1 vecka hos min far. Vi bor i en liten lägenhet på hantverkaregatan. Tilsammans med oss bor också Patrick Engström Holmberg, som varit min mammas man i 5-6 år. Är inte helt hundra på vilket. Han har alltid stöttat mig inom musiken och varit stenhård, bott med oss sedan jag var 6 år gammal bara.

Sen kan vi fortsätta med far min. Björn Lavring. En riktig skojare! Vickar alltid på rumpan och visslar någon glad melodi när han lagar den supergoda maten som vi bjuds på varje dag. Han jobbar som många andra i gruvan men han borde satsa på att bli kock! Jag lovar, har du en gång ätit min pappas mat så förstår du vad jag menar. Naturbegåvning! Det är härifrån jag har fått min stojjiga sida. Pappa har nämnligen alltid något bus på gång, antingen står han bakom dörren och ska skrämma en eller så har han gjort kanintänder av papper och skuttar runt i huset. Med oss i ett fint hus på dalvägen bor också Ann-Helen och Fanny Bergsten. Hehe, roligt med två Fanny i familjen. Det lustiga är att vi hör skillnad på vilken Fanny dom ropar på ;)

Nej hoff nu orkar jag inge mer, det här får duga!

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0