Lucia..

Vaknade upp kl 05.00 hos en viss kemling. Yiess, redan här hör man att det är en bra start på en luciamorgon! Stiger upp och käkar frulle och fixar sedan Elins hår som tar timmar! När man sedan ska be henne fixa mitt hår så gnäller hon på att hon inte har sminkat sig, så man får göra allt själv. Nåja, man står ut! Sedan bär det av kl 07.20 till skolan för förberedelser inför luciatågen.

Luciatåg 1: Börjar fint, men slutar i kaos då alla glömmer texter och sjunger fel låt osv.

Luciatåg 2: En låt borttagen. Tåget börjar fint men något saknas... Aah, det är lucia..hon har tappat kronan. Eller ja, hon tog av den då det droppade allt för mycket stearin i hennes hår. Heheh, stackars hanna!


Stort tack till fanny bergenstein! som ville vara så snäll och fixa min blogg, nu kanske man äntligen kommer igång med bloggandet :)

Love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag faktiskt länka dig på min blogg, kan du inte också göra det?;)

2010-12-14 @ 20:48:36
URL: http://elinaenoksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0