blablabla..

Skooooola, tung dag..bad och allt!
Okejdå, badet var väl ändå rätt kul men inte lika roligt att komma försent 35minuter till lektionen efter p.g.a att duscharna var upptagna -.- Fick även veta att vi har prov på det området vi jobbade med där idag...panikpanik!!
Har också SO förhör imorgon och engelska glosor...ååh, jag orkar inte! Är sjukt trött och vill bara gå och sova..men icke! Man måste stanna uppe halva jävla natten och plugga!!

Nåja, med tankarna på annat så var jag med älskling idag. Du är knäpp grabben!
Jag tror aldrig att vi träffats utan att flumma..;) Denna gången blev det fina porträtt, catfight och annat bus.
Tror aldrig jag känt såhär, det är något speciellt..något väldigt speciellt med den där pojken. Kan inte sätta fingret på vad men jag vet att han gör mig galen!

Äh, jag är helt borta så blir ett kort inlägg.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0