Stugan hela helgen med älskling, underbart! Vi gjorde inte speciellt mycket men nog var det kul ändå. Det som hade kunnat vara bättre är ju att jag hade varit frisk och vi hade gjort lite mer saker ute, typ skoter, grilla och sånt :) Men jag ska inte klaga för nog var det mysigt allt!
  Eftersom man då heter Fanny så lyckas man med allt, blland annat så såg jag inte att det låg en kniv på kaminen när jag tände en brasa. Märkte att det luktade skumt men tänkte inte mer på det. Efter ett tag så såg jag kniven och skaftet var helt smält...lyckat? ohja! Hehe, ska vara jag till allting!
  Dörren hade även stått på glänt inatt så det har varit iskallt hela natten och nu har man fått tillbaka febern och riskerar ännu några dagar sängliggande..boooring!

Ska ta och packa ihop lite grejer sen bär det nog av hemåt!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0